1
|
Numer wpisu
|
12/2014/A
|
2
|
Zakres przedmiotowy wniosku
|
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Budowa farmy fotowoltaicznej na dz. ewid. nr 694 wmiejscowości Wojtkowa, gm. Ustrzyki Dolne.
|
3
|
Znak sprawy
|
IGP.6220.20.2014
|
4
|
Data założenia
|
2014-11-27
|
5
|
Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON)
|
ENERGIA POŁUDNIE SP. Z O.O.36-047 NIECHOBRZ, NIECHOBRZ 976
|
6
|
Wyszczególnienie załączników do wniosku
|
|
7
|
Nazwa organu adresata wniosku
|
|
8
|
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego
|
Urząd Miejski w Ustrzykach DolnychWydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej Pokj 12 A, Tel. (013) 460-80-27
|
9
|
Informacja o sprawie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
|
|
10
|
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji
|
|
11
|
Numer innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
|
|
12
|
Uwagi
|
|