1
|
Numer wpisu
|
6/2012/A
|
2
|
Zakres przedmiotowy wniosku
|
Budowa modułowej kompostowni dla odpadw ulegających biodegradacji na działce nr ewid.394 w m-ci Brzegi Dolne
|
3
|
Znak sprawy
|
IGP.6220.16.2012
|
4
|
Data założenia
|
2012-06-14
|
5
|
Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON)
|
GMINA USTRZYKI DOLNE38-700 USTRZYKI DOLNE UL.KOPERNIKA 1
|
6
|
Wyszczególnienie załączników do wniosku
|
mapa ewidencyjna, karta informacyjna przedsiwzicia, wypis z ewidencji gruntw
|
7
|
Nazwa organu adresata wniosku
|
Burmistrz Ustrzyk Dolnychul. Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne
|
8
|
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego
|
Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Wydział Inwestycji i Gospodarki PrzestrzennejPokj 12A, tel. (013) 460-80-27
|
9
|
Informacja o sprawie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
|
|
10
|
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji
|
|
11
|
Numer innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
|
|
12
|
Uwagi
|
|