1
|
Numer wpisu
|
7/2009/A
|
2
|
Zakres przedmiotowy wniosku
|
- dot. montażu surzarni drewna w m-ci Ustrzyki Dolne dz. ew nr 1899
|
3
|
Znak sprawy
|
GPI.7624/7/09
|
4
|
Data założenia
|
2009-04-20
|
5
|
Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON)
|
PRZEDSIBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE "JUTAPOL" SP. Z O.O.
38-700 USTRZYKI DOLNE
UL.NADGRNA 2
|
6
|
Wyszczególnienie załączników do wniosku
|
kopia map ewidencyjnych, wypisy z ewidencji gruntw, karta informacyjna przedsiwzicia
|
7
|
Nazwa organu adresata wniosku
|
Burmistrz Ustrzyk Dolnych
ul. Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne
|
8
|
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego
|
Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych
Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
Pokj 12A, tel. (013) 460-80-27
|
9
|
Informacja o sprawie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
|
|
10
|
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji
|
|
11
|
Numer innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
|
|
12
|
Uwagi
|
|