Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     PRAWO LOKALNE
 
  Grupa:   PRAWO LOKALNE
  Nazwa pozycji   Zarządzenie Nr 19/XII/17 Burmistrza Ustrzyk Dolnych z dnia 21 grudnia 2017 r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia odbioru końcowego wykonanych robót na zadaniu pn.:
 

Zarządzenie Nr 19/XII/17
Burmistrza Ustrzyk Dolnych
z dnia 21 grudnia 2017 r.

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia odbioru końcowego wykonanych robót na zadaniu pn.: "Przebudowa drogi gminnej nr 119214R na działce nr ewid 531/12,1102 ul. Gombrowicza w Ustrzykach Dolnych - wymiana nawierzchni na drodze nr ewid działki 556/34"

 
  Data publikacji   2018-01-12



Załączniki:
Osoba, która stworzyła pozycję:   Marcin Organ
Osoba odpowiedzialna za treść:  Kierownik Wydziału IiD Roman Trybuła
 
  Ilość odwiedzin: 2344712