Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     OBWIESZCZENIA i OGŁOSZENIA
 
  Grupa:   OBWIESZCZENIA i OGŁOSZENIA
  Nazwa pozycji   Burmistrz Ustrzyk Dolnych ogłasza konkurs na stanowisko podinspektora ds. obsługi interesantów w punkcie informacyjnym Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych
 

Burmistrz Ustrzyk Dolnych ogłasza konkurs na stanowisko podinspektora ds. obsługi interesantów w punkcie informacyjnym Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych

  1. Do konkursu na stanowisko podinspektora ds. obsługi interesantów w punkcie informacyjnym Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych może przystąpić osoba spełniająca następujące niezbędne warunki:
    1. Posiada obywatelstwo polskie,
    2. Ukończyła studia wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, z zakresu administracji,
    3. Posiada przynajmniej roczny staż pracy na stanowisku bezpośredniej obsługi interesantów w jednostkach samorządu terytorialnego,
    4. Posiada umiejętność obsługi komputera, skanera i faksu, obsługi elektronicznego obiegu dokumentów poprzez program komputerowy np. PROTON,
    5. Posiada dobrą znajomość systemu informacji prawnej LEX,
    6. Posiada dobrą znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej na podstawie kodeksu postępowania administracyjnego,
    7. Posiada dobrą znajomość języków obcych (angielski lub niemiecki),
    8. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    9. Nie była karana i nie toczy się przeciwko niej postepowanie karne,
    10. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
    11. Nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168 j.t.)
  2. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe pracy w urzędach organów administracji rządowej lub samorządowej na stanowisku bezpośredniej obsługi interesantów, znajomość obowiązujących przepisów w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz predyspozycje tworzenia i redagowania tekstu informacyjnego, skutecznego komunikowania się i uprzejmej, życzliwej pracy w zespole.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Udzielanie informacji oraz kierowanie interesantów do właściwych wydziałów w urzędzie,
    2. Udzielanie odpowiedzi na wnioski dot. udzielania informacji publicznej,
    3. Nadzór nad procesem przeglądania dokumentów urzędowych przez interesantów, których możliwość udostępniania wynika z odrębnych ustaw,
    4. Udzielanie pomocy osobom niepełnosprawnym przy załatwianiu spraw urzędowych,
    5. Informowanie interesantów o trybie załatwiania spraw w urzędzie,
    6. Dbanie o prawidłowy pierwszy kontakt interesanta z urzędem,
    7. Prowadzenie tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego,
    8. Nadzór nad składaniem podpisów na liście obecności przez pracowników Urzędu,
    9. Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych lub prywatnych przez pracowników urzędu,
    10. Organizowanie i obsługa uroczystości, rocznic i innych imprez okolicznościowych w urzędzie,
    11. Przygotowywanie listów, wystąpień i pism na zlecenie burmistrza,
    12. Przygotowywanie oraz publikowanie na stronie internetowej urzędu notatek prasowych oraz zdjęć z wydarzeń gminnych.
  4. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
    1. CV,
    2. List motywacyjny,
    3. Odpis lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    4. Kserokopię dowodu osobistego,
    5. Odpisy lub poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji,
    6. Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,
    7. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
    8. Oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
    9. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
    10. Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168 j.t.),
    11. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.)".
  5. Oferty wraz z załącznikami należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem zwrotnym, kontaktem telefonicznym i dopiskiem: "Konkurs na stanowisko podinspektora ds. obsługi interesantów w punkcie informacyjnym Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych", w terminie do 17 czerwca 2016 r. w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych, ul. Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne lub drogą pocztową na adres urzędu. Decydować będzie data wpływu do Urzędu Miejskiego.
  6. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 30 czerwca 2016 r.
  7. Informacje dodatkowe:
    1. CV oraz list motywacyjny powinny być podpisane własnoręcznie i czytelnym podpisem,
    2. Rozpoczęcie zatrudnienia nastąpi od 15 lipca 2016 r. w pełnym wymiarze czasu pracy, wynagrodzenie na ogłaszanym stanowisku składa się z wynagrodzenia zasadniczego i dodatku stażowego. Dopuszcza się możliwość zatrudnienia na okres próbny nieprzekraczający 3 miesięcy.
 
  Data publikacji   2016-06-03



Załączniki:
Osoba, która stworzyła pozycję:   Marcin Organ
Osoba odpowiedzialna za treść:  Sekretarz Janina Sokołowska
 
  Ilość odwiedzin: 103151