Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     PRZETARGI
 
  Grupa:   PRZETARGI
  Nr pozycji   14/2004
  Nazwa pozycji   Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na: wykonanie robót budowlanych zadania pn. ” Remontu budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Kopernika 1 w m-ci Ustrzyki Dolne ...
 

Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
    Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Kopernika 1
    38-700 Ustrzyki Dolne
    tel. 0-13 460 80 19 fax 0-13 461 11 23
  2. Tryb udzielenia zamówienia:
    zapraszamy do składania ofert w ramach postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
  3. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pokój nr 12 w godz. 8 00 - 15 00 lub za zaliczeniem pocztowym. Nabycie specyfikacji jest bezpłatne.
    Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest inż. Anna Puszczałowska-Mikołajek tel. 0-13 460 80 19
  4. Opis przedmiotu, zakres zamówienia, oraz informacja o możliwości składania ofert częściowych:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn. ” Remontu budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Kopernika 1 w m-ci Ustrzyki Dolne obejmujące między innymi :
    • roboty rozbiórkowe i przygotowawcze dla wykonania konstrukcji więźby dachowej -
    • konstrukcję drewnianą więźby dachowej - m 3 8,7
    • pokrycie dachu blachą dachówkową - m 2 302,3
    • roboty budowlane; mury, tynki zewnętrzne i malowanie

      Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
    Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
  6. Termin wykonania zamówienia:
    Termin realizacji zamówienia:
    • rozpoczęcie od - podpisania umowy
    • zakończenie do - 20 lipca 2004r

  7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci spełniający wymogi art. 22 ust.1 i nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz.U. z 2004r Nr 19 poz. 177) oraz spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  8. Informacja na temat wadium:
    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Oferty będą oceniane na podstawie ceny oferty - 100% znaczenia
  10. Miejsce i termin składania ofert:
    Ofertę należy składać w dni robocze (bez sobót) w Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnychul. Kopernika 1 pok. nr 26 (sekretariat) 38-700 Ustrzyki Dolne do dnia 31.05.2004 r. godz. 10:00 Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 13 tego samego dnia o godz. 10:30
  11. Termin związania ofertą:
    Składający ofertę pozostaje z nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu złożenia oferty.

    Otrzymują:
    1 x tablice ogłoszeń
    1 x internet
    1 x gazeta
    1 x a/a

 

 

 
  Data publikacji   2004-05-11


Osoba, która stworzyła pozycję:   Wiesław Andruch
Osoba odpowiedzialna za treść:  Pełnomocnik Burmistrza ds. Zamówień Publicznych Zofia Karpijewicz
 
  Ilość odwiedzin: 2344286