Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     PRZETARGI
 
  Grupa:   PRZETARGI
  Nr pozycji   11/2004
  Nazwa pozycji   Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na: wykonanie fragmentów nawierzchni, wg projektu, drogi dojazdowej, parkingu i ciągów pieszo – rowerowych z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej ...
 

Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
    Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Kopernika 1
    38-700 Ustrzyki Dolne
    tel. 0-13 460 80 19
    fax 0-13 461 11 23
  2. Tryb udzielenia zamówienia:
    zapraszamy do składania ofert w ramach postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
  3. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pokój nr 12 w godz. 8:00 -15:00. Nabycie specyfikacji jest bezpłatne. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest pan mgr inż. Fryderyk Brózda - tel. 0-13 460 80 26
  4. Opis przedmiotu, zakres zamówienia, oraz informacja o możliwości składania ofert częściowych:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  na terenie budowy cmentarza w m-ci Brzegi Dolne fragmentów nawierzchni, wg projektu, drogi dojazdowej, parkingu i ciągów pieszo – rowerowych z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grubości 8 cm „NOSTALIT” - kolor szary, układanej na podsypce cementowo – piaskowej grub. 5 cm z piasku średnio- ziarnistego, spoiny wypełnione piaskiem, na wykonanej podbudowie z tłucznia , miedzy wbudowanymi krawężnikami 15 x 30 cm w ilości - 1565,14 m2
    Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.
  5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
    Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
  6. Termin wykonania zamówienia:
    Termin realizacji zamówienia:
    • rozpoczęcie od - podpisania umowy
    • zakończenie do - 15 września 2004 r
  7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci spełniający wymogi art. 22 ust.1 i nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz.U. z 2004r Nr 19 poz. 177) oraz spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  8. Informacja na temat wadium:
    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł
  9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Oferty będą oceniane na podstawie ceny oferty - 100% znaczenia
  10. Miejsce i termin składania ofert;
    Ofertę należy składać w dni robocze (bez sobót) w Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnychul. Kopernika 1 pok. nr 26 (sekretariat) 38-700 Ustrzyki Dolne do dnia 19.05.05 2004 r. godz. 9:00.
    Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 13 tego samego dnia o godz. 9:30.
  11. Termin związania ofertą.
    Składający ofertę pozostaje z nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu złożenia oferty.


    Otrzymują:
    1 x tablice ogłoszeń
    1 x internet
    1 x a/a

 

 
  Data publikacji   2004-05-04


Osoba, która stworzyła pozycję:   Wiesław Andruch
Osoba odpowiedzialna za treść:   Osoba Nieznana 
 
  Ilość odwiedzin: 2338836