Złożenie informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania oraz informacji o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało zakończone.
Złożenie informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania oraz informacji o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało zakończone.
Podstawa prawna:
Art. 162 ust. 4-5, art. 163 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (jednolity tekst Dz.U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.).
Rozporządzenie Ministra Gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 23 października 2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz.U. z 2003r. Nr 192, poz.1876z późn. zm.).
Miejsce załatwienia sprawy: Wniosek należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych, ul. Kopernika 1; 38-700 Ustrzyki Dolne.
Wymagane dokumenty:
Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania
Informacja o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało zakończone
Gdzie odebrać formularze: Formularze do powyższych informacji można otrzymać w pokoju 17, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego.
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): Nie wymaga odpowiedzi. Polega jedynie na złożeniu informacji, nie wydaje się zaświadczeń.
Opłaty: Nie pobiera się
Inne wskazówki, uwagi:
Informacje należy sporządzić w dwóch egzemplarzach: - jeden egzemplarz przedkłada się w formie pisemnej Burmistrzowi Ustrzyk Dolnych, - drugi egzemplarz przechowuje się przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.
Osoba prowadząca: Krzysztof Gąsior - Inspektor, pokój nr 23, I piętro, tel. (013) 460-80-17e-mail: k.gasior@ustrzyki-dolne.pl