Protokół z przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowisko podinspektora w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych
Protokół z przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowisko podinspektora w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych.
W wyniku ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko pracy aplikacje przesłało 4 kandydatów spełniających wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze pracowników:
Pan Stanisław Markulis
Pani Katarzyna Szpak
Pani Anetta Rachwał
Pani Agnieszka Kozłowska – Kołtum
Komisja powołana Zarządzeniem Nr 93/2007 Burmistrza Ustrzyk Dolnych w składzie:
Zastępca Burmistrza Jacek Przybyła – Przewodniczący Komisji Sekretarz Gminy Jan Buczek – Członek Komisji Skarbnik Gminy Ewa Kaczmaryk – Członek Komisji Podinspektor Anna Legin – Tomczak – Sekretarz Komisji
Po przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na temat: samorządowego prawa podatkowego, organów gminy, pracy w zespole, postępowania z trudnymi stronami oraz zainteresowań, Komisja wytypowała dwie osoby na stanowisko podinspektora w Wydziale Finansowym:
Panią Anettę Rachwał
Panią Agnieszkę Kozłowską – Kołtum
Protokół sporządziła:
06.08.2007 r. Anna Legin-Tomczak