Burmistrz Ustrzyk Dolnych ogłasza konkurs na stanowisko podinspektora ds. obsługi interesantów w punkcie informacyjnym Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych
Burmistrz Ustrzyk Dolnych
ogłasza konkurs na stanowisko podinspektora ds. obsługi interesantów
w punkcie informacyjnym Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych
Do konkursu na stanowisko podinspektora ds. obsługi interesantów
w punkcie informacyjnym Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych może przystąpić osoba spełniająca następujące niezbędne warunki:
Posiada obywatelstwo polskie,
Ukończyła studia wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym, z zakresu administracji,
Posiada przynajmniej roczny staż pracy na stanowisku bezpośredniej obsługi interesantów w jednostkach samorządu terytorialnego,
Posiada umiejętność obsługi komputera, skanera i faksu, obsługi elektronicznego obiegu dokumentów poprzez program komputerowy np. PROTON,
Posiada dobrą znajomość systemu informacji prawnej LEX,
Posiada dobrą znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej na podstawie kodeksu postępowania administracyjnego,
Posiada dobrą znajomość języków obcych (angielski lub niemiecki),
Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
Nie była karana i nie toczy się przeciwko niej postepowanie karne,
Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
Nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168 j.t.)
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe pracy w urzędach organów administracji rządowej lub samorządowej na stanowisku bezpośredniej obsługi interesantów, znajomość obowiązujących przepisów w zakresie ustawy
o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy
o ochronie danych osobowych, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz predyspozycje tworzenia i redagowania tekstu informacyjnego, skutecznego komunikowania się i uprzejmej, życzliwej pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Udzielanie informacji oraz kierowanie interesantów do właściwych wydziałów
w urzędzie,
Udzielanie odpowiedzi na wnioski dot. udzielania informacji publicznej,
Nadzór nad procesem przeglądania dokumentów urzędowych przez interesantów, których możliwość udostępniania wynika z odrębnych ustaw,
Udzielanie pomocy osobom niepełnosprawnym przy załatwianiu spraw urzędowych,
Informowanie interesantów o trybie załatwiania spraw w urzędzie,
Dbanie o prawidłowy pierwszy kontakt interesanta z urzędem,
Prowadzenie tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego,
Nadzór nad składaniem podpisów na liście obecności przez pracowników Urzędu,
Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych lub prywatnych przez pracowników urzędu,
Organizowanie i obsługa uroczystości, rocznic i innych imprez okolicznościowych w urzędzie,
Przygotowywanie listów, wystąpień i pism na zlecenie burmistrza,
Przygotowywanie oraz publikowanie na stronie internetowej urzędu notatek prasowych oraz zdjęć z wydarzeń gminnych.
Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
CV,
List motywacyjny,
Odpis lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych,
Kserokopię dowodu osobistego,
Odpisy lub poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji,
Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,
Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
Oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych
i korzysta z pełni praw publicznych,
Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem
za umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168 j.t.),
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.)".
Oferty wraz z załącznikami należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem zwrotnym, kontaktem telefonicznym i dopiskiem: "Konkurs na stanowisko podinspektora ds. obsługi interesantów w punkcie informacyjnym Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych", w terminie do 17 czerwca 2016 r. w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych, ul. Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne lub drogą pocztową na adres urzędu. Decydować będzie data wpływu do Urzędu Miejskiego.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 30 czerwca 2016 r.
Informacje dodatkowe:
CV oraz list motywacyjny powinny być podpisane własnoręcznie i czytelnym podpisem,
Rozpoczęcie zatrudnienia nastąpi od 15 lipca 2016 r. w pełnym wymiarze czasu pracy, wynagrodzenie na ogłaszanym stanowisku składa
się z wynagrodzenia zasadniczego i dodatku stażowego. Dopuszcza
się możliwość zatrudnienia na okres próbny nieprzekraczający
3 miesięcy.