Burmistrz Ustrzyk Dolnych ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Samodzielnego Inspektora ds. promocji w Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnych
Burmistrz Ustrzyk Dolnych
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Samodzielnego Inspektora ds. promocji w
Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnych
I. Wymagania niezbędne:
posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
dobry stan zdrowia.
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku humanistycznym,
biegła znajomość języka angielskiego,
umiejętność obsługi komputera oraz biegła znajomość obsługi portali społecznościowych,
doświadczenie zawodowe w samorządzie terytorialnym min. 3 lata na samodzielnym stanowisku,
znajomość przepisów prawnych regulujących usługi turystyczne, prawo o stowarzyszeniach, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych.
II. Wymagania dodatkowe:
umiejętność tworzenia i redagowania krótkiego tekstu informacyjnego,
solidność i rzetelność,
samodzielność przy wykonywaniu zadań
odpowiedzialność i terminowość,
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
uprzejmość i życzliwość w kontaktach służbowych,
biegła znajomość obsługi aparatu fotograficznego,
znajomość drugiego języka obcego w stopniu komunikatywnym,
znajomość ustawy prawo prasowe, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i Statutu Gminy Ustrzyki Dolne.