Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     PRZETARGI
 
  Grupa:   PRZETARGI
  Nazwa pozycji   Informacja z otwarcia ofert w dniu 14.02.2018 r. - Przetarg nieograniczony - Wykonanie remontu nawierzchni dróg na terenie miasta i gminy Ustrzyki Dolne.
 

Informacja: na podstawie art. 86 ust. 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2017 poz. 1579 tekst jednolity. ze zm.).

Otwarcie ofert w dniu 14.02.2018 r. - Przetarg nieograniczony - Wykonanie remontu nawierzchni dróg na terenie miasta i gminy Ustrzyki Dolne.

Wykonawcy, którzy złożyli ofertę w terminie:

  1. Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym Józef Prasoł , ul. Wiejska 16, 38-700 Ustrzyki Dolne, za cenę brutto 76.567,50 zł, okres gwarancji 36 m-cy.
  2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Spółka z o.o. 38-500 Sanok, Aleje Wojska Polskiego 74, za cenę brutto 78.966,00 zł, okres gwarancji 36 m-cy.

Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 85.000,00 PLN.

  1. Termin wykonania zamówienia: 30.11.2018 r.
  2. Warunki płatności: 14 dni

Zofia Karpijewicz Pełnomocnik Burmistrza ds. zamówień publicznych Tel.13 460 80 26 e-mail z.karpijewicz@ustrzyki-dolne.pl

 
  Data publikacji   2018-02-14


Osoba, która stworzyła pozycję:   Marcin Organ
Osoba odpowiedzialna za treść:  Pełnomocnik Burmistrza ds. Zamówień Publicznych Zofia Karpijewicz
 
  Ilość odwiedzin: 5236502