Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn: Wymiana oświetlenia (oprawy lamp wraz ze źródłem światła LED) wraz z zapewnieniem finansowania w oparciu o model ESCO oraz usługą serwisu konserwacji na terenie Gminy Ustrzyki Dolne.
Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn: Wymiana oświetlenia (oprawy lamp wraz ze źródłem światła LED) wraz z zapewnieniem finansowania w oparciu o model ESCO oraz usługą serwisu konserwacji na terenie Gminy Ustrzyki Dolne.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia dzieli się na dwa etapy:
etap I- wymiana oświetlenia (opraw lamp wraz ze źródłem światła LED),
etap II- osiągnięcie efektu ekologicznego, ekonomicznego, energetycznego oraz utrzymania w sprawności technicznej (serwis/konserwacja) zmodernizowanych punktów oświetlenia minimum przez okres udzielonej gwarancji.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w szczególności następujących czynności zmierzających do realizacji przedmiotu zamówienia:
wykonanie projektu modernizacji oświetlenia obejmujące:
opracowanie projektu modernizacji oświetlenia (w tym inwentaryzacji);
dobór opraw oświetleniowych ze źródłami światła typu LED w sposób gwarantujący najwyższe parametry techniczne i użytkowe, nie gorsze niż obecne;
wykonanie analizy ekonomiczno - porównawczej generowanych oszczędności w zużyciu energii po wymianie dotychczasowych lamp na lampy zmodernizowane;
sporządzenie projektu wykonawczego wymiany lamp dotychczasowych na lampy zmodernizowane;
dostawę oraz wdrożenie dedykowanego oprogramowania geolokalizującego umożliwiającego przeprowadzenie inwentaryzacji oraz bieżące prowadzenie i monitoring stanu infrastruktury oświetleniowej, którego minimalne wymagania zdefiniowane zostały w załączniku nr 15 do SIWZ.
wymiana oświetlenia polegająca na wykonaniu wszelkich czynności związanych z wymianą lamp dotychczasowych na lampy LED zgodnie z warunkami technicznymi modernizacji oświetlenia oraz minimalnymi parametrami technicznymi lamp. Ma być ona przeprowadzona na podstawie Warunków technicznych określonych przez Zamawiającego i PGE Dystrybucja według załącznika nr 1 do SIWZ (w tym posiadające raport końcowy definiujący poziom uzyskanych lm/W potwierdzony badaniem fotometrycznym źródła światła). Wymiana obejmuje:
demontaż minimum 1522 szt. lamp tradycyjnych, których liczba końcowa zostanie ustalona w wyniku przeprowadzonej Inwentaryzacji. Szacunkowa liczba lamp według informacji posiadanych przez Zamawiającego to:
lampy tradycyjne - 1333 szt.
oprawy parkowe - 121 szt.
oprawy parkowe ozdobne/kuliste - 68 szt.
dostawa i montaż minimum 1522 szt. lamp LED;
dostawę i montaż programatorów sterujących czasem pracy lampy, pracujących w harmonogramie przekazanym przez zamawiającego;
sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej raport dotyczący zgodności oświetlenia z obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami dla Zamawiającego dotyczącymi dostosowania oświetlenia do obowiązujących norm i przepisów;
bieżące monitorowanie sprawności oświetlenia;
utrzymanie sprawności technicznej oświetlenia w zakresie przeprowadzonej modernizacji (wymiany, naprawy, serwis, konserwacje), przez okres równy okresowi udzielonej gwarancji.
wsparcie techniczne dla dedykowanego oprogramowania geolokalizującego umożliwiającego przeprowadzenie inwentaryzacji oraz bieżące prowadzenie i monitoring stanu infrastruktury oświetleniowej