Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     PRZETARGI
 
  Grupa:   PRZETARGI
  Nazwa pozycji   Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn: Wymiana lamp oświetlenia wraz z zapewnieniem finansowania w oparciu o model ESCO oraz usługę serwisu i konserwacji na terenie Gminy Ustrzyki Dolne. Przedmiotem zamówienia jest wymiana oś
 

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn: Wymiana lamp oświetlenia wraz z zapewnieniem finansowania w oparciu o model ESCO oraz usługę serwisu i konserwacji na terenie Gminy Ustrzyki Dolne.

Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia (oprawy lamp wraz ze źródłem światła LED) wraz z zapewnieniem finansowania w oparciu o model ESCO oraz usługą serwisu \ konserwacji na terenie Gminy Ustrzyki Dolne. Usługa ma na celu uzyskanie efektu ekologicznego, ekonomicznego, energetycznego oraz utrzymanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia przez okres co najmniej 48 miesięcy.

Realizacja przedmiotu zamówienia dzieli się na dwa etapy;

  1. etap I - wymiana oświetlenia (opraw lamp wraz ze źródłem światła LED),
  2. etap II - osiągnięcie efektu ekologicznego, ekonomicznego, energetycznego oraz utrzymania w sprawności technicznej (serwis/konserwacja) zmodernizowanych punktów oświetlenia.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, w szczególności, następujących czynności zmierzających do realizacji przedmiotu zamówienia:

  1. wykonanie projektu modernizacji oświetlenia:
    • opracowanie projektu modernizacji oświetlenia (w tym Inwentaryzacji);
    • dobór opraw oświetleniowych ze źródłami światła typu LED w sposób gwarantujący najwyższe parametry techniczne i użytkowe;
    • wykonanie analizy ekonomiczno - porównawczej generowanych oszczędności w zużyciu energii po wymianie dotychczasowych lamp na lampy zmodernizowane;
    • sporządzenie projektu wykonawczego wymiany lamp dotychczasowych na lampy zmodernizowane;
  2. wymiana oświetlenia polegająca na wykonaniu wszelkich czynności związanych z wymianą lamp dotychczasowych na lampy LED zgodnie z warunkami technicznymi modernizacji oświetlenia oraz minimalnymi parametrami technicznymi lamp będzie przeprowadzona na podstawie Warunków technicznych określonych przez Zamawiającego i PGE Dystrybucja według załącznika nr 1 do SIWZ (w tym posiadające raport końcowy definiujący poziom uzyskanych lm/W potwierdzony badaniem fotometrycznym źródła światła), obejmująca:
    • demontaż minimum 1522 szt. lamp - których liczba końcowa zostanie ustalona w wyniku przeprowadzonej Inwentaryzacji;
    • lampy tradycyjne - 1333 szt.
    • oprawy parkowe - 121 szt.
    • oprawy parkowe ozdobne/kuliste/ - 68 szt.
    • dostawa i montaż 1522 szt. lamp LED;
    • dostawę i montaż programatorów sterujących czasem pracy lampy, pracujących w harmonogramie przekazanym przez zamawiającego;
    • sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej raport dotyczący zgodności oświetlenia z obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami dla Zamawiającego dotyczącymi dostosowania oświetlenia do obowiązujących norm i przepisów(zamawiający nie przewiduje pomiaru natężenia i luminacji oświetlenie dla prowadzonego zakresu zamówienia);
  3. wykonanie usługi konserwacji dla wszystkich punktów oświetleniowych jakie obejmuje inwestycja;
  4. utrzymanie sprawności technicznej oświetlenia w zakresie przeprowadzonej modernizacji (wymiany, naprawy, serwis, konserwacje), przez okres równy okresowi udzielonej gwarancji.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 31520000 - AA02, 50232100, 50232110, 45316110

 
  Data publikacji   2017-02-14



Załączniki:
Osoba, która stworzyła pozycję:   Marcin Organ
Osoba odpowiedzialna za treść:  Kierownik Wydziału IiD Anna Puszczałowska - Mikołajek
 
  Ilość odwiedzin: 5233552