Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn: Wymiana lamp oświetlenia wraz z zapewnieniem finansowania w oparciu o model ESCO oraz usługę serwisu i konserwacji na terenie Gminy Ustrzyki Dolne. Przedmiotem zamówienia jest wymiana oś
Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn: Wymiana lamp oświetlenia wraz z zapewnieniem finansowania w oparciu o model ESCO oraz usługę serwisu i konserwacji na terenie Gminy Ustrzyki Dolne.
Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia (oprawy lamp wraz ze źródłem światła LED) wraz z zapewnieniem finansowania w oparciu o model ESCO oraz usługą serwisu \ konserwacji na terenie Gminy Ustrzyki Dolne.
Usługa ma na celu uzyskanie efektu ekologicznego, ekonomicznego, energetycznego oraz utrzymanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia przez okres co najmniej 48 miesięcy.
Realizacja przedmiotu zamówienia dzieli się na dwa etapy;
etap I - wymiana oświetlenia (opraw lamp wraz ze źródłem światła LED),
etap II - osiągnięcie efektu ekologicznego, ekonomicznego, energetycznego oraz utrzymania w sprawności technicznej (serwis/konserwacja) zmodernizowanych punktów oświetlenia.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, w szczególności, następujących czynności zmierzających do realizacji przedmiotu zamówienia:
wykonanie projektu modernizacji oświetlenia:
opracowanie projektu modernizacji oświetlenia (w tym Inwentaryzacji);
dobór opraw oświetleniowych ze źródłami światła typu LED w sposób gwarantujący najwyższe parametry techniczne i użytkowe;
wykonanie analizy ekonomiczno - porównawczej generowanych oszczędności w zużyciu energii po wymianie dotychczasowych lamp na lampy zmodernizowane;
sporządzenie projektu wykonawczego wymiany lamp dotychczasowych na lampy zmodernizowane;
wymiana oświetlenia polegająca na wykonaniu wszelkich czynności związanych z wymianą lamp dotychczasowych na lampy LED zgodnie z warunkami technicznymi modernizacji oświetlenia oraz minimalnymi parametrami technicznymi lamp będzie przeprowadzona na podstawie Warunków technicznych określonych przez Zamawiającego i PGE Dystrybucja według załącznika nr 1 do SIWZ (w tym posiadające raport końcowy definiujący poziom uzyskanych lm/W potwierdzony badaniem fotometrycznym źródła światła), obejmująca:
demontaż minimum 1522 szt. lamp - których liczba końcowa zostanie ustalona w wyniku przeprowadzonej Inwentaryzacji;
lampy tradycyjne - 1333 szt.
oprawy parkowe - 121 szt.
oprawy parkowe ozdobne/kuliste/ - 68 szt.
dostawa i montaż 1522 szt. lamp LED;
dostawę i montaż programatorów sterujących czasem pracy lampy, pracujących w harmonogramie przekazanym przez zamawiającego;
sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej raport dotyczący zgodności oświetlenia z obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami dla Zamawiającego dotyczącymi dostosowania oświetlenia do obowiązujących norm i przepisów(zamawiający nie przewiduje pomiaru natężenia i luminacji oświetlenie dla prowadzonego zakresu zamówienia);
wykonanie usługi konserwacji dla wszystkich punktów oświetleniowych jakie obejmuje inwestycja;
utrzymanie sprawności technicznej oświetlenia w zakresie przeprowadzonej modernizacji (wymiany, naprawy, serwis, konserwacje), przez okres równy okresowi udzielonej gwarancji.