Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na wymianę oświetlenia (oprawy lamp wraz ze źródłem światła LED) wraz z zapewnieniem finansowania w oparciu o model ESCO oraz usługą serwisu\konserwacji na terenie Gminy Ustrzyki Dolne.
Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na wymianę oświetlenia (oprawy lamp wraz ze źródłem światła LED) wraz z zapewnieniem finansowania w oparciu o model ESCO oraz usługą serwisu\konserwacji na terenie Gminy Ustrzyki Dolne.
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Realizacja przedmiotu zamówienia dzieli się na 2 etapy;
etap I - wymiana oświetlenia (opraw lamp wraz ze źródłem światła LED),
etap II - realizacja zamówienia w zakresie osiągnięcia efektu ekologicznego, ekonomicznego,energetycznego oraz utrzymania w sprawności technicznej (serwis/konserwacja) zmodernizowanych punktów oświetlenia.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, w szczególności, następujących czynności zmierzających do realizacji zadań określonych w pkt. 1;
wykonanie projektu modernizacji oświetlenia:
opracowanie projektu modernizacji oświetlenia (w tym Inwentaryzacji);
dobór opraw oświetleniowych ze źródłami światła typu LED w sposób gwarantujący najwyższe parametry techniczne i użytkowe;
wykonanie analizy ekonomiczno ? porównawczej generowanych oszczędności w zużyciu energii po wymianie dotychczasowych lamp na lampy zmodernizowane;
sporządzenie projektu wykonawczego wymiany lamp dotychczasowych na lampy zmodernizowane;
wymiana oświetlenia polegająca na wykonaniu wszelkich czynności związanych z wymianą lamp dotychczasowych na lampy LED zgodnie z warunkami technicznymi modernizacji oświetlenia oraz minimalnymi parametrami technicznymi lamp według załącznika nr 1 do SIWZ (w tym posiadające raport końcowy definiujący poziom uzyskanych lm/W potwierdzony badaniem fotometrycznym źródła światła), obejmująca:
demontaż lamp tradycyjnych - których liczba końcowa zostanie ustalona w wyniku przeprowadzonej
Inwentaryzacji;
dostawa i montaż lamp LED;
dostawę i montaż programatorów sterujących czasem pracy lampy, pracujących w harmonogramie przekazanym przez zamawiającego;
sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej raport dotyczący zgodności oświetlenia z obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami dla Zamawiającego dotyczącymi dostosowania oświetlenia do obowiązujących norm i przepisów;
bieżące monitorowanie sprawności oświetlenia;
utrzymanie sprawności technicznej (serwis/konserwacja) oświetlenia w zakresie przeprowadzonejmodernizacji (wymiany, naprawy, konserwacje), przez okres równy okresowi udzielonej gwarancji.