Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     PRZETARGI
 
  Grupa:   PRZETARGI
  Nr pozycji   33/2005
  Nazwa pozycji   Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na: wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Remont elewacji budynku przy ulicy Rynek 3” w m-ci Ustrzyki Dolne ...
 

Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym

  1. Nazwa i adres Zamawiającego;
    Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Kopernika 1
    38-700 Ustrzyki Dolne
    tel. 0-13 460 80 19 fax 0-13 460 80 16
  2. Tryb udzielenia zamówienia;
    zapraszamy do składania ofert w ramach postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
  3. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pokój nr 12 w godz. 8:00 - 15:00 lub za pośrednictwem poczty.
    Cena specyfikacji wynosi 10,00 zł
    Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest inż. Anna Puszczałowska-Mikołajek tel. 0-13 460 80 19
  4. Opis przedmiotu, zakres zamówienia, oraz informacja o możliwości składania ofert częściowych;
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Remont elewacji budynku przy ulicy Rynek 3” w m-ci Ustrzyki Dolne o zakresie rzeczowym obejmującym między innymi:
    • Elewacja frontowa (uzupełnienia tynku, wymiana obróbek blacharskich, malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian styropianem o grub. 8 cm i wyprawą akrylową) - 80,6 m2
    • Elewacje boczne (uzupełnienia tynku, wymiana obróbek blacharskich, malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana podbitki, wymiana rynien, wymiana drzwi zewnętrznych, ocieplenie ścian styropianem o grub. 8 cm i wyprawą akrylową) - 252,7 m2

      Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej;
    Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
  6. Termin wykonania zamówienia;
    Termin realizacji zamówienia:
    - rozpoczęcie od - po podpisaniu umowy
    - zakończenie do - 20 sierpnia 2005 r
  7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają:
    - warunki art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r
    - Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz.U. z 2004r Nr19 poz. 177)
    - spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  8. Informacja na temat wadium;
    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 800,00 zł
  9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie;
    Oferty będą oceniane na podstawie ceny oferty - 100% znaczenia
  10. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert;
    Ofertę należy składać w dni robocze (bez sobót) w Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnychul. Kopernika 1 pok. nr 26 (sekretariat) 38-700 Ustrzyki Dolne do dnia 27.06.2005 r godz. 9:00
    Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 13 tego samego dnia o godz. 9:30
  11. Termin związania ofertą.
    Składający ofertę pozostaje z nią związany przez okres 30 dni.
    Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu złożenia oferty.

 
  Data publikacji   2005-06-10


Osoba, która stworzyła pozycję:   Wiesław Andruch
Osoba odpowiedzialna za treść:  Pełnomocnik Burmistrza ds. Zamówień Publicznych Zofia Karpijewicz
 
  Ilość odwiedzin: 5236924