Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na: wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych ulic na terenie miasta Ustrzyki Dolne ...
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Gmina Ustrzyki Dolne ul. Kopernika 1
38-700 Ustrzyki Dolne
tel. 0-13 460 80 26 fax 0-13 461 11 23
Tryb udzielenia zamówienia :
Przetarg nieograniczony
Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pokój nr 12 w godzinach od 8:00 - 15:00 lub za pośrednictwem poczty .
Cena specyfikacji wynosi 35,00 zł.
Pracownik uprawniony do kontaktu z oferentami : mgr inż. Fryderyk Brózda - tel. 0-13 460 8026
Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych ulic na terenie miasta Ustrzyki Dolne, masą asfaltowo-betonową na gorąco w zakresie do 90 ton wbudowanej masy b)
wykonanie remontu i przebudowy ulicy M.Konopnickiej polegającego na :
- rozebraniu istniejącego krawężnika betonowego 15 x 30 cm - 97,50 mb
- rozebraniu chodnika z płyt betonowych 50 x 50 x 7 cm - 93,50 m2
- ustawieniu krawężnika betonowego wibroprasowanego 15 x 30 cm - 270,0 mb
-
wykonaniu dolnej w-wy podbudowy grub. 15 cm z tłucznia sortowanego 25 – 60 mm – 446 m2,
-
wykonaniu dolnej w-wy podbudowy grub. 10 cm z tłucznia sortowanego 25 – 60 mm – 100 m2
- wykonaniu dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia podbudowy – 346 m2
-
wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni grubości 6 cm z betonu asfaltowego – 651 m2
-
wykonaniu regulacji pionowej istniejących włazów kanałowych – 5 szt
-
wykonanie chodników z kostki betonowej wibroprasowanej grub. 6 cm - 142,50 m2
Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych .
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych .
Termin wykonania zamówienia :
a) Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych :
- rozpoczęcie od – po podpisaniu umowy
- zakończenie - do 31.05.2005
b) Wykonanie remontu i przebudowy ul. M. Konopnickiej
- rozpoczęcie od – po podpisaniu umowy
-
zakończenie - do 30.06.2005
Opis warunków udziału w postępowaniu : W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci spełanijący wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr 19 poz. 177 ) oraz spełnią warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Informacja na temat wadium : Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :
Zamawiający oceniać będzie oferty na podstawie kryterium - cena 100 %
Miejsce i termin składania ofert :
Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Ul. Kopernika 1 , pok. Nr 26 do dnia 18 kwietnia 2005 r do godz. 9:00
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego , pok. Nr 1 3 w dniu 18 kwietnia 2005 r do godz. 9:30
Termin związania ofertą : 30 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu złożenia oferty .