Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     PRZETARGI
 
  Grupa:   PRZETARGI
  Nr pozycji   14/2005
  Nazwa pozycji   Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na: wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych ulic na terenie miasta Ustrzyki Dolne ...
 

Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym    

  1. 1. Nazwa i adres Zamawiającego :
    Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Kopernika 1
    38-700 Ustrzyki Dolne
    tel. 0-13 460 80 26 fax 0-13 461 11 23
  2. Tryb udzielenia zamówienia :
    Przetarg nieograniczony  
  3. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pokój nr 12 w godzinach od 8:00 - 15:00 lub za pośrednictwem poczty .
    Cena specyfikacji wynosi 35,00 zł.
    Pracownik uprawniony do kontaktu z oferentami : mgr inż. Fryderyk Brózda - tel. 0-13 460 8026  
  4. Opis przedmiotu zamówienia :  
    Przedmiotem zamówienia jest:
    a) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych ulic na terenie miasta Ustrzyki Dolne, masą asfaltowo-betonową na gorąco w zakresie do 90 ton wbudowanej masy
    b) wykonanie remontu i przebudowy ulicy M.Konopnickiej polegającego na :
    - rozebraniu istniejącego krawężnika betonowego 15 x 30 cm - 97,50 mb
    - rozebraniu chodnika z płyt betonowych 50 x 50 x 7 cm - 93,50 m2
    - ustawieniu krawężnika betonowego wibroprasowanego 15 x 30 cm - 270,0 mb
    - wykonaniu dolnej w-wy podbudowy grub. 15 cm z tłucznia sortowanego 25 – 60 mm – 446 m2,
    - wykonaniu dolnej w-wy podbudowy grub. 10 cm z tłucznia sortowanego 25 – 60 mm – 100 m2
    - wykonaniu dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia podbudowy – 346 m2
    - wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni grubości 6 cm z betonu asfaltowego – 651 m2
    - wykonaniu regulacji pionowej istniejących włazów kanałowych – 5 szt
    - wykonanie chodników z kostki betonowej wibroprasowanej grub. 6 cm - 142,50 m2
  5. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych:
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych .
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych .
  6. Termin wykonania zamówienia :
    a) Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych :
    - rozpoczęcie od – po podpisaniu umowy
    - zakończenie - do 31.05.2005
    b) Wykonanie remontu i przebudowy ul. M. Konopnickiej
    - rozpoczęcie od – po podpisaniu umowy
    - zakończenie - do 30.06.2005
  7. Opis warunków udziału w postępowaniu :
    W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci spełanijący wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr 19 poz. 177 ) oraz spełnią warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  8. Informacja na temat wadium :
    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł.  
  9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :
    Zamawiający oceniać będzie oferty na podstawie kryterium - cena 100 %  
  10. Miejsce i termin składania ofert :
    Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Ul. Kopernika 1 , pok. Nr 26 do dnia 18 kwietnia 2005 r do godz. 9:00
    Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego , pok. Nr 1 3 w dniu 18 kwietnia 2005 r do godz. 9:30
  11. Termin związania ofertą : 30 dni.
    Bieg terminu rozpoczyna się
    wraz z upływem terminu złożenia oferty .

 
  Data publikacji   2005-03-30


Osoba, która stworzyła pozycję:   Wiesław Andruch
Osoba odpowiedzialna za treść:  Pełnomocnik Burmistrza ds. Zamówień Publicznych Zofia Karpijewicz
 
  Ilość odwiedzin: 5236874