Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na: wykonanie fragmentów nawierzchni, wg projektu, drogi dojazdowej, parkingu i ciągów pieszo – rowerowych z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej ...
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Ustrzyki Dolne ul. Kopernika 1 38-700 Ustrzyki Dolne tel. 0-13 460 80 19 fax 0-13 461 11 23
Tryb udzielenia zamówienia: zapraszamy do składania ofert w ramach postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pokój nr 12 w godz. 8:00 -15:00. Nabycie specyfikacji jest bezpłatne. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest pan mgr inż. Fryderyk Brózda - tel. 0-13 460 80 26
Opis przedmiotu, zakres zamówienia, oraz informacja o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie budowy cmentarza w m-ci Brzegi Dolne fragmentów nawierzchni, wg projektu, drogi dojazdowej, parkingu i ciągów pieszo – rowerowych z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grubości 8 cm „NOSTALIT” - kolor szary, układanej na podsypce cementowo – piaskowej grub. 5 cm z piasku średnio- ziarnistego, spoiny wypełnione piaskiem, na wykonanej podbudowie z tłucznia , miedzy wbudowanymi krawężnikami 15 x 30 cm w ilości - 1565,14 m2 Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: Termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie od - podpisania umowy
zakończenie do - 15 września 2004 r
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci spełniający wymogi art. 22 ust.1 i nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz.U. z 2004r Nr 19 poz. 177) oraz spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Oferty będą oceniane na podstawie ceny oferty - 100% znaczenia
Miejsce i termin składania ofert; Ofertę należy składać w dni robocze (bez sobót) w Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnychul. Kopernika 1 pok. nr 26 (sekretariat) 38-700 Ustrzyki Dolne do dnia 19.05.05 2004 r. godz. 9:00. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 13 tego samego dnia o godz. 9:30.
Termin związania ofertą. Składający ofertę pozostaje z nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu złożenia oferty.
Otrzymują: 1 x tablice ogłoszeń 1 x internet 1 x a/a