Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     PRAWO LOKALNE
 
  Grupa:   PRAWO LOKALNE
  Nazwa pozycji   Zarządzenie Nr 17/V/18 Burmistrza Ustrzyk Dolnych z dnia 21 maja 2018 r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia odbioru końcowego wykonanych robót na zadaniu pn. : "Przebudowa drogi gminnej nr 119 213 R ul. Strwiążyk o nr ewid. działki 91 w m-ci U
 

Zarządzenie Nr 17/V/18
Burmistrza Ustrzyk Dolnych
z dnia 21 maja 2018 r.

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia odbioru końcowego wykonanych robót na zadaniu pn. : "Przebudowa drogi gminnej nr 119 213 R ul. Strwiążyk o nr ewid. działki 91 w m-ci Ustrzyki Dolne" zgodnie z umową nr 6/D/2018 z dnia 18 stycznia 2018 r. i nr 16/D/2018 z dnia 16 kwietnia 2018 r.

 
  Data publikacji   2018-06-29



Załączniki:
Osoba, która stworzyła pozycję:   Marcin Organ
Osoba odpowiedzialna za treść:  Kierownik Wydziału IiD Roman Trybuła
 
  Ilość odwiedzin: 5226717