Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     PRAWO LOKALNE
 
  Grupa:   PRAWO LOKALNE
  Nazwa pozycji   Zarządzenie Nr 35/I/18 Burmistrza Ustrzyk Dolnych z dnia 25 stycznia 2018 r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na realizację zadania pn.
 

Zarządzenie Nr 35/I/18
Burmistrza Ustrzyk Dolnych
z dnia 25 stycznia 2018 r.

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na realizację zadania pn. "Przebudowa i budowa drogi gminnej Zawadka -Stańkowa nr ewid działki 126/1 i 126/2 w m-ci Stańkowa"

 
  Data publikacji   2018-02-14



Załączniki:
Osoba, która stworzyła pozycję:   Marcin Organ
Osoba odpowiedzialna za treść:  Kierownik Wydziału IiD Roman Trybuła
 
  Ilość odwiedzin: 5226609