Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     PRAWO LOKALNE
 
  Grupa:   PRAWO LOKALNE
  Nazwa pozycji   Zarządzenie Nr 13/IX/17 Burmistrza Ustrzyk Dolnych z dnia 13 września 2017 r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia odbioru końcowego wykonanych robót na zadaniu pn. : Przebudowa odcinka drogi gminnej 119214R na działkach o nr ewid 531/12 i 1102
 

Zarządzenie Nr 13/IX/17
Burmistrza Ustrzyk Dolnych
z dnia 13 września 2017 r.

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia odbioru końcowego wykonanych robót na zadaniu pn. : Przebudowa odcinka drogi gminnej 119214R na działkach o nr ewid 531/12 i 1102 w km 0+000 do km 0+890 ul Gombrowicza w Ustrzykach Dolnych

 
  Data publikacji   2017-09-27



Załączniki:
Osoba, która stworzyła pozycję:   Marcin Organ
Osoba odpowiedzialna za treść:  Kierownik Wydziału IiD Roman Trybuła
 
  Ilość odwiedzin: 5250343