Zarządzenie Burmistrza Ustrzyk Dolnych Nr 36/12 z dnia 13 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia opłat związanych z udostępnianiem informacji publicznej.
Zarządzenie Nr 36/12
Burmistrza Ustrzyk Dolnych
z dnia 13 kwietnia 2012 r.
w sprawie ustalenia opłat związanych z udostępnianiem informacji publicznej.
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1
Jeżeli w wyniku udostępnienia informacji publicznej Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych musi ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku, pobiera się od wnioskodawcy opłaty, określone w niniejszym zarządzeniu.
§ 2
Opłaty za sporządzenie kserokopii dokumentów lub wydruków wynoszą:
w formacie 210 mm x 297 mm (A4) - 0,20 zł za stronę kopii czarno-białej,
w formacie 297 mm x 420 mm (A3) - 0,30 zł za stronę kopii czarno-białej.
§ 3
Za przekształcenie informacji publicznej w zapis cyfrowy na informatycznym nośniku danych pobiera się opłatę w wysokości 2,00 zł.
Przeniesienie informacji publicznej na informatyczny nośnik danych jest możliwe wyłącznie w przypadku zastosowania nośnika pochodzącego z zasobów Urzędu.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Ustrzyki Dolne.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.