Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     PRAWO LOKALNE
 
  Grupa:   PRAWO LOKALNE
  Nazwa pozycji   Zarządzenie Nr 7/VIII/17 Burmistrza Ustrzyk Dolnych z dnia 02 sierpnia 2017 r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia odbioru końcowego wykonanych robót na zadaniu pn. : Przebudowa drogi gminnej nr 119 214R na działce nr ewid.531/12 i 1102 w km O+
 

Zarządzenie Nr 7/VIII/17
Burmistrza Ustrzyk Dolnych
z dnia 02 sierpnia 2017 r.

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia odbioru końcowego wykonanych robót na zadaniu pn. : Przebudowa drogi gminnej nr 119 214R na działce nr ewid.531/12 i 1102 w km O+000 do km 0+890 - ul. Gombrowicza w Ustrzykach Dolnych

 
  Data publikacji   2017-08-31



Załączniki:
Osoba, która stworzyła pozycję:   Marcin Organ
Osoba odpowiedzialna za treść:  Kierownik Wydziału IiD Roman Trybuła
 
  Ilość odwiedzin: 2439321