Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
  Obrazek menu   INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE


Podgląd karty:


1 Numer wpisu 12/2014/A
2 Zakres przedmiotowy wniosku Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Budowa farmy fotowoltaicznej na dz. ewid. nr 694 wmiejscowości Wojtkowa, gm. Ustrzyki Dolne.
3 Znak sprawy IGP.6220.20.2014
4 Data założenia 2014-11-27
5 Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) ENERGIA POŁUDNIE SP. Z O.O.36-047 NIECHOBRZ, NIECHOBRZ 976
6 Wyszczególnienie załączników do wniosku
7 Nazwa organu adresata wniosku
8 Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego Urząd Miejski w Ustrzykach DolnychWydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej Pokj 12 A, Tel. (013) 460-80-27
9 Informacja o sprawie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10 Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji
11 Numer innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy
12 Uwagi


<<Wróć

Osoba publikująca: Wiesław Andruch
Data publikacji: 2008-04-17



  Ilość odwiedzin: 2178823