Do zadań Zastępcy Burmistrza należy:
- Organizowanie pracy wydziałów oraz samodzielnych stanowisk pracy w zakresie udzielonego upoważnienia przez Burmistrza w odrębnym zarządzeniu.
- Nadzór nad działalnością jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie udzielonego upoważnienia przez Burmistrza w odrębnym zarządzeniu.
- Współdziałanie z sołectwami.
- Wykonywanie uchwał Rady oraz Zarządzeń Burmistrza.
- Uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz wykonywanie zadań wynikających z łych porozumień.
- Załatwianie wniosków posłów i senatorów oraz interpelacji radnych.
- Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w podległych wydziałach.
- Przestrzeganie zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli.
- Nadzór nad dyscypliną pracy podległych pracowników; składanie wniosków do Burmistrza w sprawach pracowniczych.
- Współdziałanie z administracją rządową, samorządem powiatowym i wojewódzkim w realizacji zadań zleconych.
- Opracowywanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.
- Dbałość o zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, podwładnymi, współpracownikami oraz w kontaktach z obywatelami przez podległych pracowników.
- Wykonywanie innych zadań Gminy wynikających z przepisów szczególnych i innych spraw zleconych przez Burmistrza.
Kontakt:
nr pokoju: 26
nr tel. 13-460-80-00 ( centrala )
e-mail: um@ustrzyki-dolne.pl
Osoba publikująca: Marcin Organ
Data publikacji: 2013-10-15