Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2

Do zadań Zastępcy Burmistrza należy:

  1. Organizowanie pracy wydziałów oraz samodzielnych stanowisk pracy w zakresie udzielonego upoważnienia przez Burmistrza w odrębnym zarządzeniu.
  2. Nadzór nad działalnością jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie udzielonego upoważnienia przez Burmistrza w odrębnym zarządzeniu.
  3. Współdziałanie z sołectwami.
  4. Wykonywanie uchwał Rady oraz Zarządzeń Burmistrza.
  5. Uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz wykonywanie zadań wynikających z łych porozumień.
  6. Załatwianie wniosków posłów i senatorów oraz interpelacji radnych.
  7. Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w podległych wydziałach.
  8. Przestrzeganie zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli.
  9. Nadzór nad dyscypliną pracy podległych pracowników; składanie wniosków do Burmistrza w sprawach pracowniczych.
  10. Współdziałanie z administracją rządową, samorządem powiatowym i wojewódzkim w realizacji zadań zleconych.
  11. Opracowywanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.
  12. Dbałość o zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, podwładnymi, współpracownikami oraz w kontaktach z obywatelami przez podległych pracowników.
  13. Wykonywanie innych zadań Gminy wynikających z przepisów szczególnych i innych spraw zleconych przez Burmistrza.

Kontakt:
nr pokoju: 26
nr tel. 13-460-80-00 ( centrala )
e-mail: um@ustrzyki-dolne.pl



Osoba publikująca: Marcin Organ
Data publikacji: 2013-10-15
  Ilość odwiedzin: 5167620